Известие

Collapse
No announcement yet.

Лек ремонт на кора под двигателя и подкалник с подръчни средства(снимки)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Лек ремонт на кора под двигателя и подкалник с подръчни средства(снимки)

    Кората беше доста зле, беше вързана със стяжки за колата, имаше липсващи парчета и спукана на няколко места, подкалника беше в подобно състояние.
    Необходими инструменти и материали:
    бормашина
    попнитачка
    ножица за ламарина
    свредло
    нитове
    парче поцинкована ламарина
    крилчата гайка 6мм
    Използвах нитове 4 мм и свредло 4,2 мм
    Главата на нита към пластмасата.
    Липсващата гайка на подкалника направих с крилчатата гайка, защото се застопорява добре и превъртане е изключено, по този начин има и добра възможност за местене и по лесно завиване на болта- мой патент
    В момента кората и подкалника са изключително здрави и стабилни, при желание ламарината и нитовете може да се боядисат, кръпките сложих отвътре.
    Смених и десния маншон на рейката, металните скоби не ми харесаха и сложих висококачествени стяжки, които са много добра алтернатива и монтажа е бърз и лесен, ползвам стяжки от години и нямам забележки. Гумения диск на маншона не го сменям за да не се налага да свалям накрайника.
    Направих ревизия на предното окачване- всичко е перфектно- поне на 30 000 км. не помня точно.
    Откачих горните носачи от ябълковидния болт, той е стегнат, тампоните също и не скърцат.
    Click image for larger version

Name:	DSC_2940.jpg
Views:	1
Size:	96.1 Килобайта
ID:	2434430Click image for larger version

Name:	DSC_2941.jpg
Views:	1
Size:	97.4 Килобайта
ID:	2434431Click image for larger version

Name:	DSC_2938.jpg
Views:	1
Size:	97.1 Килобайта
ID:	2434432Click image for larger version

Name:	DSC_2942.jpg
Views:	1
Size:	97.4 Килобайта
ID:	2434433
    Click image for larger version

Name:	DSC_2930.jpg
Views:	1
Size:	98.2 Килобайта
ID:	2434434Click image for larger version

Name:	DSC_2933.jpg
Views:	1
Size:	98.5 Килобайта
ID:	2434435
    Click image for larger version

Name:	DSC_2934.jpg
Views:	1
Size:	97.3 Килобайта
ID:	2434436Click image for larger version

Name:	DSC_2935.jpg
Views:	1
Size:	97.5 Килобайта
ID:	2434437
    Click image for larger version

Name:	DSC_2936.jpg
Views:	1
Size:	97.6 Килобайта
ID:	2434438Click image for larger version

Name:	DSC_2937.jpg
Views:	1
Size:	97.3 Килобайта
ID:	2434439
    Click image for larger version

Name:	DSC_2943.jpg
Views:	1
Size:	97.7 Килобайта
ID:	2434440Click image for larger version

Name:	DSC_2944.jpg
Views:	1
Size:	98.0 Килобайта
ID:	2434441
    Click image for larger version

Name:	DSC_2975.jpg
Views:	1
Size:	95.1 Килобайта
ID:	2434442
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 16:22.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

  • #2
    Тва с крилчата гайка ми хареса.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
      Тва с крилчата гайка ми хареса.
      Нали сме инженери трябва да измисляме разни работи отворих шкафа с боклкуците и ми хрумна това.
      И аз си го харесвам, стана здраво и ефективно.
      Преди имаше една самонарезна и всеки път откачах като я видя
      Last edited by lordliness; d.m.y г., 20:59.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        ...
        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 21:30.

        Comment


        • #5
          Прощавайте, тези изкърпените части на снимките, за Алфа Ромео ли са, или за някой по-нов модел Лада или ЗАЗ? Ако са за първата марка , положението е трагично.
          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

          Comment


          • #6
            Нали не смяташ, че търся одобрение от който и да е.
            Какъв е проблема на кръпките според теб, кората е здрава и изпълнява предназначението си. Като не ти харесва си купуваш нова кора и си щастлив.
            Като караш Алфа да не си мислиш, че е Ферари? Караш евтина Алфа.
            Доста тъпо е да дадеш една камара пари за една кора, когато може да оправиш тази, кората не се вижда, ако не знаеш.
            Тя е под колата
            80 лв. защо, всички ще я видят и ще се възхитят каква прекрасна кора имаш под мотора
            http://www.avto.bim.bg/Kora-pod-dvig...03_p138m7.html
            Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:43.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              Давай сега и за задните подкалници
              ex - 147 16v multijet

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                Прощавайте, тези изкърпените части на снимките, за Алфа Ромео ли са, или за някой по-нов модел Лада или ЗАЗ? Ако са за първата марка , положението е трагично.
                Прощавай, ама щом не е загубил кората някъде по пътищата, защо да не си я направи? Още повече, че този детайл не се вижда. И с това последното какво имаш в предвид? Алфа е прекалено престижна марка за подобни посегателства върху нея ли? Всъщност е фЯт с осем свещи и бърза рейка. И да ме прощават някой колеги, но по улиците вървят 156-ци нашарени като локомотив на БДЖ и светещи като коледни елхи, което е доста по-кичозно от една закърпена кора.

                Comment


                • #9
                  Ако за моята имаше кора за 80лв и то чисто нова, щях да си я купя без да се замисля. А ти, ако смяташ, че искам някой да ми се възхищава на колата, си се объркал. Тя си е лично моя, аз си я карам, и искам мен да ме кефи. Просто не бих я кърпил, това не е опел или форд. И не си мисля, че карам Ферари. Просто Алфа Ромео е премиум марка, ако ще караш и поддържаш такава, си плащаш. Ако не искаш да плащаш, си купуваш Фиат Пунто, на което двата носача струват малко повече от кората ти за 80лв.
                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment


                  • #10
                    Не разсъждаваш прагматично, това е излишен разход. Никога не бих те взел да работиш за мен.

                    И какво като е премиум- качваш се и се мислиш за Бог?
                    От мен да знаеш боговете не карат алфи.
                    Не виждам в случая в качеството на какъв си позволяваш да критикуваш това което правя на моята кола.
                    Хората които карат алфи в България не са богати и ще се възползват от опита ми с кората.
                    В крайна сметка излиза, че на Мустанг може да закърпиш кората, но на Алфа в никакъв случай
                    Last edited by lordliness; d.m.y г., 20:09.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      80 лв. защо, всички ще я видят и ще се възхитят каква прекрасна кора имаш под мотора
                      И обикновено остава върху първата по-височка пряспа!
                      Trans penis mihi est!

                      Comment


                      • #12
                        Кората и подкалника станаха супер здрави и почти безплатни.
                        Не трябва да имате никакви скрупули.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Тия кори по 70-90 лева са пълна шитня,такава кора поставена на шестак се деформира,увисва и почва се троши за 3-4 месеца максимум,моята има нитове,свински опашки,самонарезни.....и кво ли не.
                          Не мисля,че е удачно да сменям кората през три месеца,нито да инвестирам в оригинална над 200 евро.
                          Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                          Citroen C2 1,6 Sensodrive

                          Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                          Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                          Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                          ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Кайо Покажи съобщение
                            Тия кори по 70-90 лева са пълна шитня,такава кора поставена на шестак се деформира,увисва и почва се троши за 3-4 месеца максимум,моята има нитове,свински опашки,самонарезни.....и кво ли не.
                            Не мисля,че е удачно да сменям кората през три месеца,нито да инвестирам в оригинална над 200 евро.
                            Така е.
                            Сега ще Ви кажа моята как я процедирах, и стана перфектна, просто я занесох при човек който се занимава с поправка лодки и плавателни съдове и където има счупено пукнатини всичко го оправи и стана перфектно и незабележимо
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                              Така е.
                              Сега ще Ви кажа моята как я процедирах, и стана перфектна, просто я занесох при човек който се занимава с поправка лодки и плавателни съдове и където има счупено пукнатини всичко го оправи и стана перфектно и незабележимо
                              А цената?
                              Мога да го направя и така
                              https://www.youtube.com/watch?v=8RIlQRSOgw4

                              но бъдете честни- струва ли си усилията и средствата?
                              Last edited by lordliness; d.m.y г., 12:25.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment

                              Working...
                              X